آلبوم ULTIMATE از KENNY G
 
nice dream
آرامش در رویا
یک شنبه 20 خرداد 1391برچسب:آلبوم ULTIMATE از KENNY G, :: 23:53 ::  نويسنده : mehran

آلبوم ULTIMATE از  KENNY G

 

Kenny در Ann Arbor, Michigan متولد شد و اولین بار با دیدن ساکسیفون نواختن نوازنده ای در شوی « اِد سالیوان»، با این ساز آشنا شد. وی نوازندگی این ساز را در تمرین کردن با نوارها (و بیشتر با نوارهای Grover Washington, Jr. ) آموخت در حقیقت او تمرین می کرد که صداهایی که می شنود را تقلید کند.

Kenny برای عضویت در یک گروه جز در دبیرستان فرانکلین درخواست داد که بار اول رد شد، اما در سال بعد پس از تلاشهای دوباره او، وی را پذیرفتند.

او همچنین از سن 10 سالگی، زمانی که برادر بزرگش، برایان، او را با گلف آشنا کرده بود، به گلف علاقه داشت و برای تیم گلف دبیرستانش نیز بازی می کرد.

در سال 1967 کنی جی، کار خود را به عنوان یک موزیسین زمانی آغاز کرد و به عنوان شغل حرفه ای خود در ارکستر Barry White با نام «ارکستر عشق بی پایان» (Love Unlimited Orchestra) همکاری کرد و در سن 20 سالگی سولیست ساکسیفون ارکستر شد.

وی در همین زمان در رشته حسابداری نیز تحصیل می کرد. هنگامیکه او از دانشگاه واشنگتن فارغ التحصیل شد، در یک گروه فانک به نام « سرد، جسور و با هم» نوازندگی می کرد (در این زمان هنوز به عضویت گروه Jeff Lorber در نیامده بود.) او کار سولو نوازی خود را بعد از دوره ای که با « لوربر» کار می کرد آغاز کرد.

در 1982، Kenny G، با آریستا رکوردز (Arista Records) -بعد از اینکه رئیس آن «Clive Davis» کارهای او را شنید- به عنوان نوازنده سلو قرارداد بست. وی آلبومهای سولوی زیادی منتشر کرد و همچنین با هنرمندان مختلفی همکاری داشت از جمله Whitney Houston، Toni Braxton ، Natalie Cole، Steve Miller(تنهاباری که او در یک آلبوم rock and roll حضور داشت) و Aretha Franklin.

با تاثیر پذیری از Grover Washington, Jr ، آلبومهای خود Kenny را هم معمولاُ در سری «جز ملایم » (smooth jazz ) رده بندی می کنند.


آهنگ « چه دنیای شگفت انگیزی» (“What A Wonderful World” از کنی جی در سال 1999 باعث تحریک و بحثهایی در میان انجمن جز شد، عموماُ نقدی که بر آن می شد این بود که چنین ضبط قابل احترامی توسط یک موزیسین شناخته شده مخصوصاُ برای بداهه نوازی نباید تغییر داده می شد. (آهنگ 9 این آلبوم)

دوستان عزیز امید وارم که گوش سپردن به ابن آلبوم لذت کافی رو ببرین در ضمن دو آهنگ آخر با کلام هست.

نویسنده:مهران(خودم) در www.bia2mob.net

 

آلبوم ULTIMATE از  KENNY G


01 - Everlasting.mp3

02 - Silhouette.mp3

03 - Theme From Dying Young.mp3

04 - Forever In Love.mp3

05 - Jasmine Flower.mp3

06 - By The Time This Night Is Over ft. Peabo Bryson.mp3

07 - The Moment.mp3

08- My Heart Will Go On Titanic.mp3

09 - What A Wonderful World ft. Louis Armstrong.mp3

10 - One More Time ft. Chante Moore.mp3

کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

منبع:www.bia2mob.net


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم توی این وبلاگ اطلاعات و.............آرامش کافی(از آهنگ ها) به دست بیارین. در ضمن نظر یادتون نره :)
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 616
بازدید کل : 3144
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1